tisdag 5 februari 2008

Typiskt..










Attans skulle ju fota och visa bilder.. och vad tror ni? hittar inte kameran..suck kanske ska städa färdigt innan jag visar bilder.. blir lite före bilder istället.


På tal om kamera så fick jag ett mindre bryt för 2 veckor sedan när jag hittade vår andra digitalkamera i vår hund Ragges famn...hm skulle ha fotat eländet, skärmen trasig och batterierna uttagna, det enda han hade skonat var minneskortet tack och lov.
Sitter och njuter av musik på andrums blogg och vi verkar ha samma musiksmak...


Jag måste göra ett sök till efter kameran... Har inte kunnat jobba ett dyft i
v-rummet i kväll jag fick sitta med bokföringen istället...världens tråkigaste ...slipar hellre fler väggar än leker kontorsråtta=0)
Ha en go kväll eller snart är det natt.. nu ger jag mig ska ju jobba imorrn..
Kram Lotta


4 kommentarer:

Handplockat sa...

väntar med spänning på att få se hur det blev

Unknown sa...

Ja visst går det fort! Tänk, vi har inga småbarn längre...

Jag tänkte skriva att det blev fint i vardagsrummet när jag såg att det var före-bilder... *ops* tur att jag hann se det, annars hade jag känt mig jättedum. *skratt*

Kram Vero

mittiminvillervalla sa...

Hallåj!

Ska bli så kul att se hur det blidde ditt nya golv!

Alltså synd på kameran! Men nog är det något komiskt över det hela också! Kanske är det jag som är knäpp ;o) Men jag kan se någon slags komik i dom flesta såna händelser. Fast oftast så är dom grymt okomiska till att börja med men sen accepterar man väl det som har hänt antar jag :o)

Inte vet jag vad jag just skrev men det får då stå kvar! *Skratt*
Fast det lät krångligt!

Nu ska jag sluta swammel & joller ;o)

Kram Monika

mittiminvillervalla sa...

Nu när jag ser det så låter det ju rätt vettigt!

HA ha ha!

Jag är nog trött ikväll!

YES! Jag ÄR trött!