måndag 25 februari 2008

Kreativa dagar...

Halsband med catseye, glaspärlor och muranohjärta. Grönt är en av vårens stora färger och dotras favvo färg.
Kort halsband med sötvattenspärlor och ett ziz hjärta.
Dagen har varit tung jag har blivit dunder förkyld och det är tungt att andas.
Jag kämpar på och jobbar i allafall. Det börjar komma in nyheter på jobbet och det är en rolig tid med mycket att göra. Jag tänkte att vi skulle hinna med och renovera i butiken på jobbet oxå.
Nu ska jag äta glass och päronhalvor med mintkaka i ugn.
Muuums....
Kram Lotta

8 kommentarer:

mittiminvillervalla sa...

Nä, men! Förkyld nu också! Ät massor av "håning"! Det är bra! Men ta inte dunderhonung för den får man ont i magen av! ;o)
Hoppas du kan kurera dej och frysa ut "baxiluxerna" med glassen :o)

YES! Snart kan jag förhoppningsvis också göra såna fina smycken! ;o)

Du är då för duktig! Snyggt jobbat!

Ha det bäääst!

Kram Monika

Handplockat sa...

helooo vännen
är du åxå hängig!
vad tapper du är som jobbar
hur har ni det på jobbet? jag blir galen har det kommeit några varor?
du skrev att ni är kort om folk
hjälp är någon mera sjuk
vill ju ringa och surra men får inte
idag har jag sovit från 10-17 så pigg är jag nog inte
ååh ska ni inte kolla i alla fall vad bokstäverna kostar hos olson & jensen/verna ring de har ju ingen prislista (housedoctor har vi ju pris på)
100 frågor =) blev det bra med ny hyllorna? har ni flyttat ut det bruna skåpet? och in med vita skåpet och "side" bordet? depp depp depp - hua vad jag längtar till jobbet..när man nu "får vara hemma" så orkar man inte ett "skit" inte ens ljuset av data skärmen. Och än mindre pyssla med nåt hemma.
tänker på er hela tiden/nyfiken
saknar Er hälsa de andra

Handplockat sa...

duu har du feber?
tänk om du har samma som mej?
jag hade ju feber redan i onsdags
himmel om detta blir en löpeld på jobbet!!!!

krya på dej gör INGET! överansträng dej inte

Andrum sa...

Hej hopp!!!

Ta hand om dig nu, finns ju bara en Lotta!!

Skickar massor med piggna till energi till dig....(du känner väl riktigt hur pigg du blir nu, visst då...)

;O)

Millan sa...

Vilka fina smycken du gjort.
Önskar jag hade tid och lust att sätta mej o pärla. Har en beställning på ett halsband så då kan man ju hoppas att lusten o inspirationen kommer tbx.

Jag länkade till din sida. Hoppas det ä ok. Säg till annars
Ha det gott!
Kram Millan

mittiminvillervalla sa...

Kikar bara in o kollar sjuklingen :o) Hoppas förkylningen är bättre!

Kram Monika

Handplockat sa...

hej
hua vad jag är less på detta elände
hur mår du?
hur går det på jobbet
har det kommit ngt mera?
är alla friska på jobbet
detta är så frustrerande när jag inte kan ringa och surra

hoppas ni har det bra

mittiminvillervalla sa...

Men kära hjärtanes!

Du har trillat dit ordentligt du också! Hoppas du piggnar till snabbt som attan ;o) Glass är bra! Ät glass i stora lass! :o)

Krya på dej kramisar :o)

Monika