söndag 24 februari 2008

Inspiration

Helgen har varit lugn och skön... jag jobbade lördag och sen var vi på revyn på kvällen och jag kan säga att jag är så hes och hostig idag av allt skratt... vår rad hördes ända upp på scenen fick jag veta av en scen arbetare..hahaha. En stor eloge till alla aktörer på revyn de var fantastiskt duktiga, de håller riktigt hög kvalitet på manus och framförandet. Sen är det alltid lite bonus när de jäklas med varandra och får aktörer att skratta och tappa bort sig.

Det var den bästa revyn någonsin, "Wallrat" fick dessutom fantastisk recension av Kuriren. Med en sån rolig helg är det inte jobbigt att fara på jobbet imorrn=D

Halsband med bergskristaller, kedja med ett pärlknippe, Mocka halsband

Fick ett önskmål att visa lite alster och dotra har varit effektiv kan jag lova...för det mesta så hinner jag inte lika mycket som hon och hon är riktigt konstnärlig när hon börjar tillverka. Snart börjar kursen på jobbet och det är alltid bra att ha lite nya smycken att visa upp och förhoppningsvis ge lite inspiration till deltagarna.

Halsband med kedja och silvertråd som är virad runt en penna för att få effekten. Fyrkanterna kommer från ett skrotat halsband som var tråkigt men kunde användas till annat.

I veckan har jag lite problem med bil... ni vet ju hur det gick med bilen och nu har de bestämt att skrota den, försäkringsbolaget löser ut den och jag vet inte vad för bil jag ska köpa. Vi har kollat in allt med 4 hjul och är lite less att kolla in bilar det är ju inte riktigt mitt intresse=0) Innan veckan är slut måste jag nog ändå hitta något åk som duger åt mig.

Nää nu är det kväller och dags att lägga sig och sova skönhetssömnen... om det nu hjälper=0)

Kramis

Lotta

2 kommentarer:

Andrum sa...

Ojjj, vad fina smycken, ni är så himla bra på det där...=)

Hare bra!

Karin sa...

Hej!
Så mycket fina smycken. Imponerad! Det kommer ju bli en toppenkurs för de lyckliga som anmält sig.
Låter så mysigt att du och din dotter håller på tillsammans.
Krya på dig.
Glada hälsningar Karin