måndag 4 januari 2010

Tradera fynd....

Alltså det är -18 grader ute och jag tänker bara på våren!!!
Men det passar bra med tanke på vad jag sysslar med.
Jag har fyndat på tradera till Lillan, världens sötaste mössa och en tuff skinnjacka.
Kläderna är tänkta att hon ska ha till våren.
Tuff fusk skinn jacka som blir rolig att ta på Lillan till våren.
Jag hittade en underbar hemsida med massor av fina mössor.
Därifrån kommer Lillans mysiga mössa lite shabby chic:)
Ha det så bra kära bloggvänner
kramiz Lotta

7 kommentarer:

Handplockat sa...

hej snyggingar fin bildpå dej och lillan på sängen =) me like a lot
jaa jag har fått tipset om leas fina ställ av flera
men suck det är för dyrt för min plånka (entredjedels thailandsresa för ett av mina barn depp)
fina fynd antar att det blir en hel del till lillan =)
ha en mysig trettondagsafton

Lisa sa...

Åh, hoppas det går bra för din mamma! (Min mamma heter egentligen Wiveca, döpt efter W. Lindfors:)men går under "Vivvi" till vardags....fina fynd till din lilla, som tur är har vi ju två storasyrror, så vi har hur många skinnjackor som helst att ta fram (köpta på diverse utlandsresor)och på den tiden "Hattateljén" fanns i Piteå handlade jag måånga barnmössor där, så vår lilla...ja, hon får tackvackert ärva:)))
Hoppas ni haft sköna helger, och att det här året blir vad ni önskar av det!(och du som är såå duktig på att pyssla lär ju hinna göra många snygga saker!)

Kram!/L

Ida sa...

Vilka tuffa kläder! Visst är tradera toppen:) Jag handlar också mycket där.

Tråkigt att höra om din mamma, ta vara på den tid ni har tillsammans. Min sista tid med mamma innehåller så många fina minnen.

Kram kram Ida

Ida sa...

Hej igen!
Visst gör jag bokstäver som du kan köpa. Jag tar 40 kr styck för omålade och 50 kr för målade, för färger se mina inlägg om bokstäver.

Ha en fortsatt skön kväll!
kram Ida

Monika sa...

Hallåj där! :o)

God fortsättning på dej!

WOW! Vilken tuffig hon kommer att bli. Jättesöt den virkade mössan.

Pennys House virkar ju också helt underbara ting. Hennes prisessbakelsemössor är helt underbara. Tror hon kan virka precis vad som helst alltså. Rena rama virknålstrollerierna :o)

Jag Traderar ständigt jag också. Nu senast en gammal liten aftonväska i gobelängtyg. Jättesöt. Den pryder sin plats och passar väl in bland allt mitt "rassel".

Här är fullt upp mest hela tiden tycker jag! Ja, i mina mått mätt då, vill säga :o)

Många som hälsar på och så är vi iväg någon sväng själva också. Fast det är inte så mycket. Mest är vi hemmavid.

Igår var vi till Piteå på bio. Såg den sista av Stieg Larsson filmerna. Den var bra, och spännande fast jag läst böckerna. Har du läst och sett dem du också?

Jaha, du ser! Nu sitter jag här babblar igen! Det går av bara farten! Hopplöst fall, det är jag det! Hihihi!

Mys o må så gott.

Många kramar

Monika

Unknown sa...

Gumman! Du vad fint...jag får tårar i ögonen av ditt förra inlägg. Dels det du skriver om din mamma... mina tankar finns hos er. Ta vara på all tid ni får...
Och dels det du skrivit om att jag hittat mitt drömhus (för jag antar att det var mig du menade?)
Tack gumman för att du finns! Du förgyller alltid min dag på ALLA sätt!

Vi hörs när du kan och har lust. :)
Du vet var jag finns :)
KRAM!

NICOLINAS BONING sa...

Det syns vem som är mor till lillan:-)

Jag ser i dina inlägg att du har fullt upp med både små och stora barn...mycket snygg tapet i dotras kök och supersnygg soffa.

Tack för tipset ang behandling av betongskivan.
Jag har redan behandlat den med något som man skulle spraya på och det verkar som att det funkar.
Det som jag var orolig för var att jag skulle smeta på något som gjorde den gulaktig...huvva...det vill jag absolut inte göra!!!

Kramen Birgitta