tisdag 12 januari 2010

Phister & Philina...

Lånade bilder
Jag har gått och kärat ner mig i barnkläder...vilket i sig inte är konstigt med tanke på vad marknaden erbjuder i klädväg..

Sedan att man har ett litet charmtroll att handla till gör inte saken svårare.

Men ett märke har fastnat på min näthinna det är inte billiga kläder men jätte charmiga.

Phister & Philina från Danmark.
Kolla bara in de underbara och prickiga strumpbyxorna.... visst måste lillan ha ett par sådana?

Klänningen är ju oxå underbar!!! ja.. alltihopa.

Jag kan väl med utan tvekan säga att jag längtar tills vårkollektionen av kläderna kommer ut.

Jag inser just att klockan är över midnatt för länge sedan

och min kära mamma fyller år idag den 12/1.

Vi ska på kalas på torsdag och uppvakta henne och min far som fyllde år på nyårsafton.


Nää nu är det verkligen dags att gå och sussa!!

kramis Lotta

Inga kommentarer: