måndag 23 februari 2009

Utmanad....


Den mysiga bloggen Tant Theas lilla torp hade en trevlig utmaning som jag har antagit här.....Visa tre av dina favorit saker...

Min absoluta favorit är Järnspisen i mitt kök, som jag nämnt tidigare så är den hjärtat i mitt kök:)))
Den gamla stora fotogenlampan i köket är oxå en favvo, den har jag fått av mina föräldrar. Den stod från början i min farmors hem och hon hade mycket som var vackert och jag har haft turen att få en hel del saker från hennes vackra hem.

Sist av allt blev det glas kupan med mina gamla guldsandaletter i. Skorna har jag haft framme jämt och de är i storlek 20, en nostalgi för jag minns inte att jag burit skorna men har sett bilder när jag har dem på mig.

Jag tycker absolut att ni som hälsar på här ska anta utmaningen det var kul att visa något personligt och något som ligger en varmt om hjärtat:))
Ha en fortsatt trevlig vecka kära bloggar vänner och tack för alla söta kommentarer

kram Kulan Lotta

4 kommentarer:

Handplockat sa...

Mums gullöga
tack snälla du för hjälpen med boken
ska jag komma förbi med pengar till veckan?

fina saker du vidar
jag ska nog haka på den där utmaningen

ha det bäst i morgon ska ola och jag på kurs det blir intressant

Handplockat sa...

GRATTIS HELA FAMILJEN TILL ER SNYGGA DOTTER
BRA JOBBAT
längtar tills vi får se underverket live

sköt om ER

Andrum sa...

GRATTIS TILL DET GOA LILLA KNYTET!!!

Kram Ingela

Unknown sa...

STORT GRATTIS till lillan! Jag läääängtar tills jag får snusa på henne och krama på dig! Bra jobbat!
Kram fostermoster Vero