söndag 15 mars 2009

Stolta föräldrar....

Vår älskade dotter har anlänt i veckan och hon är så underbar...vi befinner oss i ett lyckorus som känns oändligt:)))
Jag bara måste visa underverket på bild om än jag inte brukar visa bilder på mina barn.
Solen skiner och det är 9 grader varmt och Lillan och jag ska ta oss en premiär tur i barnvagnet.

Vaggan har fått en plats lite ovanför sängen så jag kan hämta henne lätt till natten.
Jag har inte orkat besöka er på länge men jag hoppas att jag ska kunna ta mig lite tid till det i veckan.
Nästa helg åker jag och döttrarna på UF mässa i haparanda, det ska bli spännande att se hur det går och "stackars" mamma måste ju på IKEA!!!
Ha det så gott i veckan!!
Stor kram Mamman Lotta.



9 kommentarer:

Andrum sa...

Hon är helt enkelt ...underbar!!Jag förstår att ni befinner er i lyckorus..

Kram Ingela :O)

Living by Milla sa...

Åhh, Lotta..hon är ljuvlig er lilla rosenknopp!!!

STOR grattiskram!
Camilla

Unknown sa...

Älskade barn. Så bedårande hon är! Och så välskapt! Får tårar i ögonen och längtar tills jag kan hälsa på er....

KRAMAR i massor till er allihopa! Stolt "moster" Vero

Handplockat sa...

Men så Karamell snygg
åh jag tror minsann att hon har en hanna haka eller är det munnen och hakan som gör henne storasyster lik?

Hur mår du... någon hade sett dej på ica och de sa att du så g så blek och trött ut! ladda nu batterierna och ta det luuuungt vännen.

Jag hoppas jag får se henne live snart (men inte nu då jag har tjorv i bihålorna och feber men sen då jäklar ska det luktas på små tjurskallar =) )

lycka till på uf mässan

stora tisdagskramen

Shamandalie sa...

Hej Lotta!

Hon är hur söt som helst. Lite smålik Hanna måste jag säga :)
Grattis ^_^
Ha det så bra hela familjen!


/Cecilia H

Monika sa...

Jättestort grattis till det nya lilla underverket!

Hon är ju bara hur bedårande söt som helst :o)

Njut av den lilla och mys o må så gott själv.

Bamsekramar

Monika

Monika sa...

Hej min vän :o)

Hoppas allt går bara fint med lillan.

Jag har börjat knåpa på ditt ståltrådsfat nu. Vi får väl se om jag lyckas få till det så det ser vettigt ut ;o)

Ha det gott!

Kram

Monika

Anonym sa...

Hejsan, hittade hit på en vandring, GRATTIS vill jag först säga, så underbart vacker er lilla sessa är, måste kännas så härligt att fått en så fin bebis. Är själv smyckesdesigner som jobbar för att få ut mina smycken, egen design, unika, endast 1 ex av varje sort, lite av den idén jag håller på.

Tycker du gör vackra smycken, hur gör du stämplingen, är inne på att vilja märka mina halsband med en liten stålplatta med ans-creation, men vet inte hur man gör eller vad man berhöver. Tacksam för hjälp o råd =)

Kram Angel

oumberligating sa...

Har just gjort bort mig rejält här i bloggvärlden! Vill ha lite fler bloggkontakter så jag har valt ut lite "lämpliga" offer med fina och intressanta bloggar så skickade jag en liten "Onsdagshälsning"! När jag gjort det och skrivit några personliga och fina rader så upptäcker jag att det är "Torsdag"!
Där sket det sig ordentligt, tror jag, inte bara fel dag utan dessutom är jag man som många kommenterat. Jag lovar har försökt att blogga med en hel del grabbar, men i princip så är det noll och inga svar från den grenen av männsklighetern. Nu ljög jag några är det fast vi har gått över till mail för att skona omgivningen!
Nu ska jag försöka reda upp det här med fel dag, men hittar inte alla som jag skrivit till så nu skickar jag iväg dessa rader till några andra också. Som till dig och din fina blogg!
Ha en fin Torsdag mvh från Peter!
PS: Jagar också bokintresserade människor till min Frus blogg www.pockethexorna.blogspot.com hon har en kraftig ryggskada sedan 15 år tillbaka och är för det mesta sängliggandes och kan inte ragga "kunder" på samma sätt som jag(ler)! Stort grattis till det nya "Lilla Livet" brukar inte heller visa mina barn i bild, men jag tror att vi ska sluta "oroa" oss så mycket och låta det "goda" segra. Nu är våra barn stora och är själva ute på sidor som man bara ryser över när man ser dessa, fast vi har inga hemligheter. Prata istället för förbud gäller här, ha det så bra "Lilla Familjen" och var rädda om Er!