tisdag 31 mars 2009

Spännande....

Tulpaner är mina favoriter...det är en sån härlig vår känsla över dom.
Denna tulpan får mig att tänka på polkagrisar.
Jag har något spännande att visa snart...ett hemma vid reportage...
Jag ska inte berätta mer utan det får ni se själva sen.

Lillan och jag följde äldre dotra på UF mässa förra veckan och det var otroligt kul.
Hon vann ett pris som 2:a bästa webbplats:D
Vi hann även med en sväng till IKEA.
Ha det bäst bloggar vänner
Stor kram i vårsolens tecken..
Lotta

7 kommentarer:

Monika sa...

Hahahahahaha! Först!

Monika sa...

Skoj att höra av dej :o)

Hur går det med lilla sockergrynet?

Snart är fatet klart. Om du vill kan du skicka ett mail till mej så kan jag sedan skicka en bild till dej när jag knåpat klart :o)

tanttheas@yahoo.se

Grattis till Dotra som vunnit pris. Förvånar mej inte alls hon har jättefint och skapar jättefint också.

Ha det gott så hörs vi :o)

Kram

Monika

Monika sa...

Hahhaha! Det blidde ganska likt det där! Härligt att höra att ni har det bara bra :o)

Jag har tankat klart och ska ta prover igen imorgon. Då får vi se sen om det behövs ytterligare på fyllning. Men jag känner mej lite piggare, helt klart. Även om det inte räcker så långt åt gången så är det ju ändå ett plus :o)

Men så skoj med Kuriren. Såg att Lilla Provence också haft besöka av dem.

Och jag fick faktiskt också en förfrågan för några veckor sedan. Men jag tackade nej. Har en del renoveringar som jag nog vill ha gjorda innan jag släpper in någon tidning här :o)

Men du har ju så fint och originellt av det man sett i din blogg så det blir jätteskoj att kolla på det i tidningen. Hör gärna av dej när det blir så jag inte missar det.

Ha det bäst goa Du:o)

Kram

Monika

Unknown sa...

Hej vännen....
Sänder de varmaste tankar till dig och Lillan (och självklart till resten av familjen me) Jag är så suuugen på att titta förbi och äntligen få se underverket. Tyvärr är jag i Umeå Onsdag- torsdag, men har planer på att vara på byn i helgen. Dels så fyller ju min förstfödda år och jag är bjuden! :) Dels så måste jag köra ved till Teuger. Eldade sista vedpinnen i lördags. Hoppas att hinna förbi en sväng om ni är hemma?

Måste gratulera Hanna till 2:a priset med. Så roligt!

Ha det bäst, måste krypa till kojs, ska upp tidigt i morgon bitti för att åka till Umeå.

1000 Kramar + många till från mig.

Handplockat sa...

tjalååå
så kul för hanna hälsa och gratta

gulp vad modig du är som lät kuriren komma
jag ska spara mej tills uteköket
6 de nya dörrarna är inne en från köket till uteköket och en dubbeldörr (hurra) från sovrummet till uteplatsen på baksidan...
vi måste beställa dem idag...

pussa på socklerhögen(lillan inte Erik go garv) från mej

Monika sa...

Tjosilosan igen! :o)

Nu kan du kika in till mej så ser du hur fatet jag gjort blidde :o)

Ha det finemang

Kram

Monika

Monika sa...

Glad Påsk på dej :o)

Kram

Monika