söndag 8 februari 2009

Utmaning

Jag har antagit en utmaning från Småstadsliv. Utmaningen går till så här:
-Gå in i mappen mina bilder
-gå in i sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden
-Visa bilden på bloggen och skriv något om den
-Inventera sex stycken att anta utmaningen
-Länka till dem och låt dem veta att de är utmanade

Jag väljer att bara visa bilden och inte utmana fler än de som känner för att delta i detta. Denna bild var min sjätte bild och visar när Doris bär in ved, hon lämnade dem vid dörröppningen till källaren det var nog svårt ändå för henne men hon tyckte det var kul att bära in ved utifrån.
Ha en riktigt bra vecka med start imorgon
kramiz Kulan Lotta

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hallå stumpan!
Nej jag ringde dig aldrig. Var rädd att du skulle ge dig ut på vägarna i snöyran. Jag satt insnöad fram till strax efter lunchtid då jag fick skottat. T kom på kvällen och vi käkade. Vi har bara tagit det lugnt och gjort ingenting i helgen. Skönt, jag behövde det! Nu är jag hemma i stan igen. Vi kan väl höras i veckan om du har planer på att åka in till stan eller nåt?
Vi ses!
Kram Vero

Handplockat sa...

hej hopp
läser att du har det bra på hemmafronten
lillemor är ju snyggt
vilka fler namn hade ni på "g"
var det tyra åxå eller hur var det?

tänk om en månad är du kanske trebarns mamma

ha det bäst

Lilla Blanka sa...

Hej!

Tusen tack vad du är snäll! *kram*

Men vilken söt bild, va gosig hund, och klok verkar hon vara!

Kram och ha en fin vecka!
Mia

Katta sa...

Vad roligt att du ska ha barn snart,grattis.Kul för storasyster att få en lillasyster med.Vilken smart hund du har bra att få lite hjälp hemma så.Gillar dina gamla symönster.Kram Katta