torsdag 5 februari 2009

Syrummet

Jag har alltid gillat mönster till kläder vilket inte är konstigt när jag är gammal sömmerska. Men dessa mönster är mest bilderna som jag gillar gamla och 50-60 tal förståss.
Jag har en vision att göra mitt syrum lite roligare, klä lite boxar och inreda med lite 50-60 stil.
Ja.. några stora projekt blir det ju inte nu när lillan snart kommer men jag har önskningar och kanske får en stund över då och då.
På tal om lillan så har ni inte översållat mig med namnförslag och nu börjar vi fundera skarpt..vi kallar henne Lillan så vi är lite sugna på att döpa henne till Lillemor..då kan vi ju kalla henne "Lillan"
Vad tycker ni ge gärna förslag!!!!
Ha det bra kära bloggar vänner jag ska gå och fika kaffe med dopp:D
Kramis kulan Lotta


3 kommentarer:

Unknown sa...

Jaaa vilken tur att du inte drog iväg till mig. Vägen är igensnöad, får plogat först i morgon.
Men känner du för en tur i morgon (läs fredag)så hör av dig innan. Jag tror att vägen är skottad tills dess.

Vet du nöjet var helt och hållet på min sida. Det var så länge sedan jag var hos dig. Hoppas du mår bra och vilar dig. Vi ses.

Kram Vero!

Andrum sa...

Hej du!

Hoppas att du mår bra. Saknar dig på jobbet!
Så spännande att hon snart är här!
Jag tycker absolut att Lillemor blir ett jättefint namn på Lillan. Hanna, Petter och Lillemor...perfekt!
Ha det gott och så kanske vi syns...
Kram Ingela!

Monika sa...

Hallåj där! :o)

Om lusten finns, så har jag en utmaning till dej inne hos mej!

Ha det bäst!

Kram

Monika