tisdag 24 juni 2008

SEEEEMESTER..jippi..

Ett av sommarens lilla projekt är att måla och sätta upp lite snickarglädje. Jag hade tur och hittade på halva priset...så jag köpte allt de hade kvar;DPresent från min käre make..han har sina ljusa stunder..jag gillar grönt glas ute på altanen och det hade han fattat:))

Sommarens måste är helt klart att måla och fräscha upp mina kolhinkar som jag ropade in på auktion för något år sen..de är jätte vackra att ha pelargoner i.
Imorgon ska jag till en naprapat och jag hoppas på underverk;D
Jag tror inte barnen vill umgås med mig i sommar om inte jag är friskare och orkar något för de vet hur frustrerad och rastlös jag blir.
Men skam den som ger sig...semestern kanske gör bättring:D
Ha det bra kära bloggar vänner jag ska snart besöka er..
Tack för alla uppmuntrande kommentarer och trevliga besök jag får.
Sommar Kramiz
Lotta

8 kommentarer:

Handplockat sa...

Heeeeeeeeej snygging
hoppas du njuter av semestern
det gjorde jag

vilka fina grejs du visar idag =)

duu beställde du skärgårdskonfekt eller?
ser inte att det kommit nåt medans jag varit borta men jag ringer dem och kollar för säkerhets skull'

på jobbet laddar vi för knalledan och hemma laddar vi för pite summergames och fezten förståss

kramelikramar i massor

Unknown sa...

Heeej gull-hjärtat! Hur är det med dig? Jag ser att ryggen spökar... Var in på jobbet och trodde att du jobbade men fick höra att du var ledig. Skönt. Passa på och njut nu, det är en lång vinter, du vet. Nu tar du det väldigt lugnt och bara tänker på dig själv ett tag. Annars måste jag komma och ta dig i örat!

Midsommar blev lyckad, jag och tjejerna var i stugan lördag, med några vänner. Vi grillade och spelade kubb och partade lite. Det var skoj. Saknar dig...

Hör av dig. Kramar Vero

Monika sa...

Hoppas det han kan trolla med dej! :o)

Här får du en award av mej som en liten uppmuntran och plåster på det onda!

Kram

Monika

Monika sa...

Alltså, jag kallar honom inte för DET! Det, ska inte vara med! Jag kan skriva naprapat men DET blev visst nåt annat!

Herregud vad jag tjorvar! Blev du nåt klokare av DET (ta) Hahahaha!

Kramelikram! ;o)

Millan sa...

Hej där!

Hoppas du kommer att få en riktigt skön semester.
Ta det lungt och bara slappa
fast det gör man ju aldrig då man alltid har nåt projekt på g

Ta hand om dej
Kram Millan

Living by Milla sa...

Härligt med semester, det har jag med !
Vila och njuuut!

kram Camilla

Millan sa...

Hoppas du har en bra semester!
Du har något att hämta hos mig!

Kram Millan

Gårdsromantik sa...

Jasså det var du som köpte det sista!

Vad spännande att se vad du hittar på - jag köpte mig lite konsoller - bra att ha!

Hoppas naprapaten gör underverk!

Bänken kommer naturligtvis från Hjortgården!

Har ingen hemma just nu - tror den kostade närmare 1500:-.

Kram Maud