måndag 30 juni 2008

Award...




Jag har fått en jätte fin award tack snälla goa Milla´s krypin och Hannas gröna värld;)))

Denna award tillägnar jag förståss mina blogg vänner jag fick den av men även alla som finns på min besöks lista..ni är guld värda allihopa.
Nu är pallen klar men jag har inte hittat kortare ben i trä, än så jag får fortsätta leta men en sak är säkert, konst skinn är praktiskt. Den ser tom mindre ut i svart;D

Jag avslutar inlägget med utsikten mellan våra Pilträd från altanen sett...

jag har inte bästa zoomen men jag diggar utsikten iaf, närmast vattnet brukar det stå kor som betar och det är så idylliskt;D

Kram

Lotta

8 kommentarer:

Unknown sa...

Tack gumman! *glad*

Så du har broderna på besök? Kul.
Du, jag såg att du ska på Gary Moore på fredag. Jag är så sugen på att gå jag med, fast jag hade inget sällskap. Vem blir det mer än du? Jag kanske kan haka på?

Kramen på dig!
Vero

Living by Milla sa...

Fniss..vilken virrhöna jag är !! Menade förståss G Moor!! ;)

GRATTIS till awarden, den är du väl värd!

Woow, vilken underbar utsikt ni har, så vackert!

Stor kram
Camilla

Gårdsromantik sa...

Vilken härlig utsikt du har!
Så snygg pallen blev i svart - stor skillnad!

Vet du...jag var förbi coop igår - och hittade några till konsoller på REA!

Alltid bra att ha.

Spännande att få se ditt projekt.

Kram Maud

Anonym sa...

så underbar utsikt du har.......är det älven som syns eller?

Så du ska till Havsbadet i helgen kul!!! vi hade tänkt fara dit men jag och mannen far till Luleå istället och tar in på hotell.....Ska bli sååå mysigt.

Kram Pernilla

Andrum sa...

Hejsan!

Gud så fin pallen blev,skitsnygg helt enkelt!!

Din utsikt är magnifik,jag lääängtar till den dag vi ska sälja och hitta oss vårt drömställe!! Med utsikt! :O)

Ses på Torsdag!

Kramen!

Lilla Blanka sa...

Hej goa rara!

Tack snälla för dina gulliga ord!!! *kram*

Men ÅH..WOW vilken underbar bild!

Kram & ha en fin helg vännen!
Mia

Carpe Diem sa...

heeeeeeeeeej
och TACK

VI är sååå nöjda - och ni förgyllde verkligen kvällen med ER närvaro.

Nu vill jag bara se alla bilder.

Njut av din härliga utsikt och den fortsatta semestern.

Unknown sa...

Hello snäckan :) och tack för senast!

Det var skitkul! Jag hade ont i fötterna på morgonen och kunde först inte förstå varför... Hmm.. jag hade ju envisats med att strutta omkring i höga skor halva kvällen. Och dansade dessutom som ett skållat troll! Tror väl jag att det gjorde ont i trampdynorna, UNDER fötterna, vill säga.

Nä inte var det du som ringde och stressade mig i torsdags.... jag var bara så uppskruvad. Gick på arsenik, tror jag.

Hoppas du får en härlig dag och att solen skiner på dig!
Kram Vero