torsdag 12 juni 2008

Väntar på värmen....

Lite mer bilder inne i växthuset, jag lyckades finna lite solljus som i övrigt inte finns i norrbotten just nu.
Min ddt spruta som jag hittat på auktion, Kumquat trädet och Vinrankan.

Kronan är en sommar present till mig själv ;D

Den står på min skänk som jag ska måla vit i sommar...får väl se när värmen kommer tillbaka så blir det kanske gjort.

Tack för alla uppmuntrande kommentarer det värmer gott i hjärtat när man inte är riktigt kry.

Ha en bra fortsättning på veckan vänner..

Kram

Lotta

13 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga bilder! Jag är så avundsjuk på alla som har ett växthus! :)

Vända blad sa...

Hej och tack för den trevliga kommentaren på min blogg! Jättefina bilder du visar...skulle också vilja ha ett växthus men det får bli en annan sommar..
Ha det gott!
Kram Maria

Anonym sa...

Vilken fin present du har köpt till dig själv ;-O
Jag brukar alltid berömma mina kunder som köper nåt till sig själv, men jag är urkass på att göra det.
Ska faktiskt unna mig en sån krona som du har......

Ha det bra
Kram Pernilla

Anonym sa...

Vad härligt med växthus. Din krona du köpt är ju jättefin.Hoppas att vädret blir bättre snart och att du mår bättre i nacken. Kramar från Katta

Monika sa...

Hej på dej Tjohalia ;o)

Hoppas du mår bättre nu. Så fint med växthus. Jag skulle vilja kunna mer om odling för det är jag verkligen inte så hemma på.

Skänken blir kanonfin i vitt. Klart en prinsessa som du ska ha en sån krona :o)

Ha det finemang!

Kram

Monika

Lotta sa...

Tack för kommentaren på min blogg! Jag har skrivit ett litet svar där också.

Härligt med växthus! Vi har inte ens trädgård just nu, men lite blommor på balkongen i alla fall.

Ha en fin midsommar!

Karin sa...

Du verkar ha fantastiskt gröna fingrar. Ser härligt ut. Växthus verkar mysigt. Har en kompis som har släpat ut en gammal järnsäng till sitt växthus och nu kan hon ligga där och läsa goda böcker mitt i alla grönska. Inte så tokigt.
Ha det gott och GLAD MIDSOMMAR!
/Karin

Karin sa...

Psst!
Jag har en tävling på min blogg.
Välkommen!
/Karin

Unknown sa...

Tassar in för att önska en underbar midsommarhelg!
Syns vi nåt eller blir ni hemmavid som vanligt?

Kram Vero

Living by Milla sa...

Åh, så ljuvliga växthusbilder du visar !! Du har bra smak..kronan har jag också! ;)

Stor Midsommarkram!
Camilla

Millan sa...

Önskar dej en riktigt trevlig Midsommar
Kram Millan

Handplockat sa...

Hej hopp
måste kika in och önska glad midsommar denna
sista dag i midsommarhelgen.
Nu är jag tillbaka på bloggen efter behövligsemester
i 3 veckor.
Vi landade i sverige i tisdags till lunch och har fram tills i dag haft
fullt upp.
Men i dag njuter jag av denna söndag. hälsa man och barnen =)
kramelikramar
handplockat

Andrum sa...

Heeeejj!!

Vill bara kika in & se hur du har det? Hoppas att det är mindre ont i alla fall...:O)

Ha det gott nu med de dina!

Kramen!