måndag 30 juni 2008

Jag ska på KONSERT!



Jag ska på konsert på Pite Havsbad och se rock legenden

GARY MOORE!!!!!

Jag blev så förvånad att en så stor artist skulle komma att jag höll och missa det. Övrigt som spelas denna kväll är BWO och Piteås eget band the refreshments.

Miljön på stranden är ju så mysig och vackert för konsert utomhus

hoppas bara att väderets makter är med oss!!!

Vi var och såg John Fogerty där för 2 år sen, det var jätte bra och vackert väder, men jag gissar att denna konsert toppar den, jag gillar Gary Moore bättre;D
På Lördagen ska jag på Handplockats bröllopsfest så min helg blir helt otroligt rolig, går i underhållningens tecken!!
Ha det skönt i veckan
Kramar
Lotta

2 kommentarer:

Millan sa...

Men gud va kul med en konsert!
Det kommer säkert att bli en höjdare.
Han har ju många bra låtar i ryggsäcken.
Bröllop är ju oxå roligt

Hoppas att du får en härlig vecka

Kram Millan

Grattis till vinsten,läste lite hos Hanna

Living by Milla sa...

Woow, Gary Cooper?! Det var läängesen jag hörde honom...80-talet var det visst!! :)

Vad mysigt det låter vid stranden.. Hoppas ni får kanonväder!

Varm kram Camilla