tisdag 6 maj 2008

Mäss bilder

Lite bilder från Arcus mässan som vi var på. Tiden har inte räckt till sista tiden det har varit hektiskt och jag har inte orkat med bloggen som tidigare...men jag saknar min tid vid datorn så grymt att nu kan jag inte slita mig fast jag borde gå och sova;D
Mässan var underbart rolig och givande på alla sätt och vis..vi har redan bokat in höst mässan!! bara det säger ju sitt;D

Läckra bad damer från Sia...det finns några få kvar i butiken...


Jag brinner för det dukade bordet oxå, det märktes på denna vägg i montern. Vatten kokare och kaffepanna i retrostil från La cafeterie, en härligt röd färg förståss. Muggarna, vågen och durkslaget från Typhoon. Diskdukar får man aldrig för många av....

Vägg ordet är ju sååååå läckert på den gråa väggen som vi målade enkom för montern.



Jag avslutar min kväll med en suddig bild av våra kära och vackra besökare som inte kan hålla sig från våran gård...trots att vi har jakthundar=D

Ha en fortsatt trevlig vecka

kram Lotta

3 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Hej vännen!
Åh vad härligt med lite mässbilder, så mysigt! De där baddamerna och kronan är ju helt underbar!!! :)
Ja, nästan gång ni åker söderut så sväng över till Danmark..det finns världens mysigaste butiker där..åh jag vill tillbaks NU :)
Kraaaam
Mia

Andrum sa...

Heloooo!
Long time, no see....Vilka härliga bilder, vilken tur att jag ska jobba på Lördag fast jag egentligen borde vara hemma och skriva...
Det verkar ha kommit in mycket nya varor, sååå kuul!!!
Längtar riktigt mycket till sommarens vistelse på den bästa butiken, så det så!! :O)
Ha en himla skön Torsdag!!
Kramen!

Maria sa...

Jobbar du i samma butik som Handplockat??