måndag 7 januari 2008

Orna Lalo

Orna Lalo smycken kan jag inte låta bli att visa igen, de är på väg till butiken och jag längtar att få köpa till min syster.. ni förstår varför när ni ser texten...

Till butiken kommer det lite nyheter oxå men denna gulliga text finns på brocher, halsband, ringar, nyckelringar .....som är på väg. I veckan så slog det mig vad underligt att jag började blogga men nu kan jag inte låta bli.. det är så roligt och trevligt med alla möten man gör under tiden.... kan inte uttrycka mig så som jag vill men jag är oerhört glad att jag fann detta underhållande och inspirerade forum.

Ha er en trevlig vecka ..

Kramar från mig..........

6 kommentarer:

Handplockat sa...

Hej hopp är just hemkommen sent från jobbet, Middagen puttrar på spisen, tar mej tid att uppdatera dagens inlägg hos mej och jag har ju nu glädjen att meddela att du har en utmaning hos mej
Ha det bäst

Cattis sa...

Vackert smycke till en syster :-)
Har EN syster och hon är min bästa vän!

Karin sa...

Tänka sig...jag har också en syster som är min bästa vän. Det är lövli.

Unknown sa...

Ledsen att säga detsamma kompis :) men Handplockat hann före.
Vad jag VILLE säga var att du är bara så bäst. Listan över dig kan göras hur lång som helst. Vill tillägna dig ett eget smycke med texten "You are my sunshine, and I love U"

mittiminvillervalla sa...

Men gud så fint! Jättegulligt!
Håller med dej att det är så kul med bloggandet. Hade aldrig i min vildaste fantasi kunnat tro att jag skulle ge mej in på nåt sånt här!

Så fint hon skriver om dej från "Norsidan", så gulligt!

Du måste vara en VÄN att lita på. Sånt är värdefullt :o)

Ha det bäst!

Anonym sa...

Hej,
Det är ett jätte fint halsband. Vart finns det att köpa?