måndag 21 mars 2011

Jag trillar dit hela tiden...

Alla snygga nyheter gör att det kliar i fingrarna just nu...
jag vill så gärna ha klockan med Audrey Hepburn.. super läcker och finns
så klart på min butik. Den är dessutom billig 249kr


Den underbara broschen finns i grå och rosa...helt slutsåld just nu men en stor laddning är på väg in.
jag var ju så klart tvungen att köpa en... de passar till nästan allt, klänningar, koftor, ytterplagg och sjalar...
59kr...så billigt att man kan ha flera olika färger....

Våra läckra armband som är sanslöst billiga och fina med lite strass här och där.
har jag ju oxå trillat dit på ...i sommar kommer jag bära blått...

det var länge sen sist kan jag lova....
Den underbara sjalen i blått har vi tillfälligt slut oxå på väg in till butiken...jag måste
ha den i blått.... den kommer även i rosa och en grå liknande variant...endast 199kr.


1 kommentar:

Monika sa...

Hej söta vännen :o)


Tack snälla, för kommentaren. Ja, vissa fynd blir man mer nöjd med än andra. Min lampa är helt klart en sån man blir supernöjd över att finna. I LIKE IT! :o)

Åh, vad fina saker du visar! En sån brosch i rosa och en supersnygg sjal har jag redan varit och inhandlat hos dej för en par veckor sedan. Då var det H som jobbade. Hoppas, hoppas du fortfarande har kvar av den vråltjusiga termosen jag såg där hos er. För en sån SKA jag bara HA! :o)

Gillar klockan massor också! Jättesnygg! Ni har en sån kul blandning i butiken tycker jag.

Hoppas vi ses snart!

Ha det gott!

Kram

Monika