tisdag 8 april 2008

Ringar...för en mamma;D

Hittade den underbara hemsidan http://www.russinnet.se/ som säljer underbara smycken och annat kul förståss, men denna vill jag ha;)

Texten lyder: "En mamma är egentligen bara en flicka som har råkat bli stor".
Textens baktanke är " vuxen livet till trots så är vi densamma som vi alltid varit"

Dessa roliga ringar heter berså och spisa ribb efter Stig Lindberg produktioner på Rörstrand.. jag blev så lycklig att se dom, jag som har lite 50-60 tals noja;D

Nu lockar sängen till godnatt och jag önskar er alla goa bloggare en trevlig onsdag i morr´n

Kram Lotta

8 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Vilka läckra smycken - texten var ju sann;-)
Vilken nostalgirin - Bersån.

Kram Maud

Andrum sa...

Guuu så läckra...
MEEEEE LIKEEE ALOT!!!!

:O)

Unknown sa...

Men herreguuuud! En sån vill jag ha! Så sann....

Karin sa...

Såå himla fina ringar. Gillar särskilt Lindberg-ringarna. Min mamma har dille på hans saker så jag ska tipsa henne...eller kanske överraska henne?
Coola skåpet och lådhurten väldigt snygga. Hoppas även att din man insett detta. It's a fact.
Ha det riktigt gott.
/Karin

Handplockat sa...

=)
visst har russinet mycket fint brukar kika där ibland

ringarna med porslins bitar trpor jag såldes förr på fina rum i luleå

När åker ni till Cypern?

hojres

Lotta sa...

Vilka härliga smycken! Den ringen vill jag ha, stämmer väldigt väl in på mig!

Ha det gott!
Kram
Lotta

Handplockat sa...

gud va härligt
Jag har varit på Cypern två ggr och det skillde 10 år mellan gångerna
himmel vad de hade förändrats...
av alla mina besökta resmål har cypern (och cancun i mexico) det härligaste klaraste vattnet...

MEN Cypern är SVINDYRT att äta ute kosta lika mycket som att äta på tresco har ni lägenhet så ni kan laga nåt mål hemma?

vilken arrangör åker ni med?

förstår att du längtar...

Millan sa...

Vi har verkligen samma smak!
Kul! Jag gillar bersåringen och vill även ha det i halssmycke. Det är ju bara sååå snyggt!

Ha det gott
Kram Millan