tisdag 22 april 2008

Höganäs blänker...

Höganäs keramik
har gjort det igen...ny serie som heter Multi. Det blanka är tillbaka efter stor efterfrågan från kunder så kände väl Höganäs att de skulle satsa igen på blank glasyr. Det ironiska är ju att just det blanka är ju trendigt överallt, blank målade tak, blanka inslag i tapeter och annat som blänker:D
Multi finns redan i butiken med fräscha vår färger:))Var med i Höganäs tävling direkt på deras hemsida=D
www.hoganaskeramik.com

Skål på fot så läckert och trevligt att äta ur, de kan även användas till plock skålar.

Just nu planerar vi butikens deltagande på Arcus mässan i Luleå till helgen, jag längtar vi hade ju sån succe i höstas.
Ha en fortsatt trevlig vecka vänner;D
Kram Lotta

8 kommentarer:

Living by Milla sa...

Hej Lotta !
Jag blir så glad för dina goa kommentarer, ska du veta !:)

Snyggt stilrent porslin !

kram på dig ! ♥
Camilla

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Tack för kommentaren inne hos mig ! Vilken fin blogg du har ! Gillar dina "frisörmöbler" hur coola blev inte dom !!!!
Vill bara tala om att bilderna på mitt hus som du såg inne hos mej , var inte mitt hus utan en dröm !!
Ha det gott !
Kram/Lotta

Millan sa...

Vilka härliga grejer.
Ska gå in o kika på Höganäs hemsida.

Dina kommentarer värmer. Jag håller tummarna för dej med!

Må gott i vårsolen!
Kram Millan

NICOLINAS BONING sa...

Hoppas att nackvärken ger med sig och att dotra snart blir bra hon oxå!
Tänk hur olika man tycker om saker...först tycker man något är gräsligt,men efter ett tag så har man ändrat sig och tycker att det är ju såååå snyggt istället...fniss...och inte vet jag vad det är för konstigheter som gör så att man ändrar smak så radikalt ibland:-)
Förut tyckte jag att matt porslin var toppen...nu vill jag gärna ha blankt igen...suck...blir dyrt det här!

Kramar/Birgitta

NICOLINAS BONING sa...

Joodå,den skyldige har suttit häktad i ett par dagar för grov misshandel så det blir nog en rättegång vad det lider här framöver.
Det är inte så "kul" när det är en bekant som har gjort det...förresten är det ju inte "kul" när det är okända heller!
När jag säger "kul" hoppas jag att du förstår hur jag menar...hittar inget annat ord just nu.
Kramar

Millan sa...

Hejsan Hoppsan!

Hoppas du får en härlig helg!

Kram Millan

Du har en utmaning hos mej
*fniss*

Monika sa...

Hallåj! :o)

Hur har "Smycket" det? ;o) Du håller väl inte på att jobba häcken av dej totalt. Antar att det är mässa som gäller i helgen.
Hur gick det med nacken, har du fått någon hjälp med den.

Har skickat en inbjudan till dej så du kan logga in hos mej. Hoppas det funkar.

Har ju gjort en liten liten grej till dej som tack för att du var sån gullig och bra "fröken" på smyckekursen. Hihihi! Kikar väl in med den någon dag när jag har minnet med mej!

Nu ska jag kolla på tävlingen du tipsar om här :o)

Hoppas allt är bra och så är du rädd om dej!

Soliga kramar

Monika

Karin sa...

Hej på dig!
Vilken himla go dotter du har. Jag blir glad av er helt enkelt.
Ständigt imponerad av din energi att fixa. Så fint allt blir.
Ha det gott.
/Karin