måndag 17 december 2007

Mer JUL i mitt hem....





Mitt nyförvärv, skridskorna från Walter och Co kunde jag inte motstå, de var så glittriga och fina hängandes på min spiskrans... vi har kanske kvar några på Tomtebodan i Älvsbyn..


Jag lovade tidigare att jag skulle visa min Torpa ljusstake som jag målat svart men tyvärr så syns det inte så väl på bilden men jag är supernöjd... den är gammeldags fast i modern färg. Mina nissar från Majleg får alltid heders plats i mitt hem...Jag gillar att blanda det nya med gammalt utan att stil bryta allt för mycket.


Det känns som att jag har en lugn JUL mot tidigare år och jag njuter av att känna mig avslappnad fast allt inte är klart.. Jag vill citera det Lantlivs Anette sa... det finns ju färdigt att handla! Tänk på det alla ni som stressar, livet är bara här och nu vi måste hinna njuta oxå.


Vi jobbar visserligen 6 dagar denna vecka men jag gillar julen så skarpt att det skulle inte vara JUL om jag inte stod i en butik och slog in paket för brinnande livet.... det blir väl som en livsstil.


Kram på er, ha en trevlig Tisdag imorgon... det ska jag ha...

1 kommentar:

Anonym sa...

Meeen gumman, tack för ditt besök. Jag är lååångtifrån färdig och skulle vela ha med såå mycket mera. Jag inspireras av alla dina fina bilder och din jättefina sida. Hur lägger jag till din blogg hos mig? Jag tror att vi måste ha en bloggkväll och utbyta ideer och erfarenheter. Kanske en cirkel? :)