torsdag 13 december 2007

LUCIA I MITT HUS....


Julen kommer fort jag måste hinna med att visa mitt fina Lucia tåg från Sverigealmenackan. I butiken finns det fler tärnor och stjärngossar.


Det fick stå på min huggkubbe brevid järnspisen...Lyktorna kommer från Boda Nova.

Almenackorna från majleg/ Danmark har mina barn fått men jag undrar om jag kan skilja mig från dom, de är så fina som julpynt...
Merry christmas lyktor och fattigmans silver granar från On interiör jag gjorde ett snabb besök på Tomtebodan och blev lite fattigare igen.. där bor allt julpynt från butiken...

Det söta hjärtat köpte min dotter till mig då vi var på Hägnan, hennes plan var att spara den som julklapp men hon kunde inte hålla sig så jag fick den direkt..

Gullhjärtat mitt visste precis vad mamma gillar...

Den fick en fin plats brevid järnspisen och bocken från Näsgränsgården...


Ha en skön lucia kväll det ska jag ha när min egen lucia kommit hem och har lussat för halva Älvsbyn..

En liten kommentar värmer hjärtat<3>


2 kommentarer:

NICOLINAS BONING sa...

Vackert Lucia-tåg,men sååå häftigt söta tomtar som hänger på väggen:-)
Såg du Lucia på TV2 idag?
Det var skojigt att se en del av ungarnas gamla skolkamrater...åren går och dom är stora nu...
Kul att det gick så bra med försäljningen i helgen men det är inte konstigt med så fina smycken!
Kramar/Birgitta

Skatan sa...

Hej! Kul att hitta hitt till din pysselverkstad : )

Önskar dig en trevlig helg.

Vi ses igen, hoppas jag!