lördag 8 december 2007

Hägnan

JUL marknad i Hägnan, äntligen blev det av, vi fick en bra plats i logen och det blev bråttom att få fram allt men det blev hyfsat ok, man skulle gärna ha tidsenliga kläder så jag dammade av mina bröllops kläder! (Vi gifte oss i iskapellet i jukkasjärvi år 2000 så jag hade sytt oss utstyrsel i vadmal och älgskinn.)








Bordsgrannen min hade jätte fina hemgjorda ljus och jätte god knäck, vi delade kaffe, smörgås och fika under dagen och tyckte att det var super trevligt, det var meningen att Handplockat skulle vara med men hon avstod, jag är så stolt över henne hon behövde den dagen med familjen istället, då hon jobbat så mycket med Tomtebodan.
Ha det bra tills imorgon ska skynda mig att göra mer smycken i kväll det tog slut en hel del.
Ska visa fina utomhus bilder från Hägnan i morgon DS. =0)

2 kommentarer:

Handplockat sa...

fniss

sååå bra som jag sa du kommer sälja slut och sitta på lördag kväll och producera

kul hoppas söndagen åxå var bra
=)
Grattis hoppas ni båda var nöjda
sojnes

Karin sa...

Hej! Åh så fina smycken du gör. Visst var det kul att sälja på marknad. Härligt att få spontan feedback. Har absolut fått blodad tand.
Väldigt roligt om du vill länka till min blogg. Hoppas ok om jag gör likadant?
Ha det gott.
/Karin