tisdag 12 oktober 2010

Sixten vår nyaste familjemedlem=)

Världens sötaste kompis har vi i vårt hem....busig som tusan och charmig.
Man blir så svamlig när man skaffar valp, baby språk och sova sängen... jisses man kan tro att vi inte är vuxna.
Lillan och Sixten är bästa vänner, delar tutten, sover i transportburen tillsammans( om än lite trångt).
De är inte rumsrena och har en förmåga att tugga sönder eller smaka på det mesta.


Livet leker och jag är ganska upptagen som ni förstår... men det är kul tur nog.
Ni anar iaf min blogg torka framöver, det är inte av ointresse utan fullt upp med Lillan och valpen.
Glöm inte besöka 2 Rum & Kök vi finns som webbshop via www.minadinadesign.se sedan 1 månad tillbaka och det funkar jätte bra.
Ha det så bra bloggar vänner och jag besöker er mellan hundrastning och blöjbyten=)
kram Lotta

1 kommentar:

Unknown sa...

Vilken goding! Jag förstår dig! Själv är jag alldeles till mig över min lilla kissebäbis Chico.
I'm deaply in love!

Ja det skulle vara super att ses. Dock är jag borta på jobb största delen av okt. Men vi kan väl höras och bestämma nåt?

Kram!