fredag 16 januari 2009

Trender utan mig....

Vårens inspiration från M Stoltz, den där stolen skulle passa in hos mig med 50-60tal i vardagsrummet.
Kuddarna är superfina, lampan lite industri modell.

Golvlampan är för läcker har trånat efter en sån länge. Bilden är från Sia, deras nya vår inspiration.
Jag är lite avis då kollegan "Handplockat" är på mässan, men jag får ju inte flyga, och dessutom så skulle jag inte orka gå en hel dag ens. Men jag får glutta på hennes bilder sen, det är ju så kul att få all inspiration och fingervisning om vårens trender.
Nu i kväll ska jag vila och umgås med familjen och myyysa, det är superkallt ute -28.
Kramis kulan Lotta

9 kommentarer:

Monika sa...

Hallilåja :o)

Skönt att du känner dej piggare nu! :o)

Jag är inte pigg men jag orkar pyssla smycken. Ser jag fram emot massor! Ska bli jättejätteskoj att komma ut och få lite inspiration från er andra. Hör av dej vilken dag det blir. Jag kommer! :o)

Ha det gott! Ska bli så skoj att få träffas o surra lite :o)

Femtielva kramar

Monika

Gårdsromantik sa...

Hallå där Kulan Lotta!

Klart du inte skall flyga och mina fötter vill du inte ha - ajaj vad jobbigt att göra mässan på en dag.

Visst längtar jag att få visa lite från nya hemmet - bara snickarkillen kunde göra färdigt någon gång, "Say no moore".

Hoppas allt är bra med den lilla och dig.

Läckra saker från MS - men de fanns inte med i Älvsjö.

Kram Maud

Unknown sa...

Jaaa det är det absolut!!!! Jag tar den direkt :)

Så snygga bilder du visar. BLir så suuugen på att flytta i ett litet hus och få göra det riktigt mysigt.

Snart är den lilla här. Längtar till att bli "moster" igen :)

Kramis V.

Handplockat sa...

Hej hopp
hoppas att du sköter om dej nu och vilar ordentligt
och sparar krutet till FÖRSKRÄCKLINGS... NEJ jag menar FÖRSÄKRINGSKASSAN.

Hoppas familjen skämmer bort dej ordentligt

har du slagit till på barnvagn?
det kommer att bli tomt utan dej... men tack och lov får vi ju "lukta på en tjurskalle snart" som vi säger i min familj....

kramen

Millan sa...

Hej!

Hoppas att allt är bra med dej o Kulan.
Har varit lite off ett tag men nu är jag tbx igen.
Hoppas att Jul o Nyår varit bra.

Er smyckesblogg innehåller verkligen mycket fin

Må så gott & ta hand om dej

Kram millan

Monika sa...

Hej på dej Söta Kulan ;o)

Undrar bara hur det blidde med kursen. När startar vi? Jag är laddad upp till tänderna, Hihi!

Kram

Monika

Handplockat sa...

Du har en Torsdags utmaning hos mej (torsdagarna i februari)- kika in och se om det är något för dig
kramen

Anonym sa...

Hejsan

Hoppas ni mår bra allihopa. Det var verkligen synd att jag hann inte träffa er! Jag var förbi en dag med då var du ledigt och sen hade ni stängt!Tio dagar var alldeles förkort! Och det var kalt! Hihih, Edvin var inte alls förtjust i snön!
Tusen kramar
Azra

Anonym sa...

Hej

Gud vilken trevlig blogg du har. Snubblade in av en slump och blev kvar alldeles för länge .
Det är så kul när man hittar en blogg som lyckas blanda inspirerande läsning med underbara bilder.

Jag tänkte passa på att tipsa dig om min nya nätbutik www.stilero.se med inredning inspirerad av dansk och fransk stil.
Det skulle vara kul om du ville titta in och göra ett besök.

Kramar
Johanna