tisdag 30 december 2008

Nytt år....

Gott Nytt År alla goa bloggar vänner!Jag ska hålla mig varm med hjälp av järnspisen nu när influensan slagit till.
Jag kände det redan julafton men hostan har inte blivit bättre.
Det värsta är att försöka sova vilket inte går så bra..nåväl ska inte klaga utan passa på att njuta av helgerna och ledigheten.
Kulan växer och jag har tagit fram lite barnkläder som jag tänkte
tvätta upp och förbereda lite..det är ju bara 6-8 veckor kvar!!
Tiden går fort och ändå kan man inte låta bli att läääängta.
Ha en god fortsättning på det nya året
kramisar kulan Lotta

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ååh nej har du också åkt dit på flunsan? Snart ligger nog alla man känner däckade....Tack för din kommentar hos mig.

Krya på dig och ha ett gott slut och ett gott nytt år
Kram Pernilla

Prinsessan och jag sa...

Hoppas du blir frisk snart du behöver ju dna krafter snart... Lycka till! Vad kul med en flicka. Ja man tar ju emmot den som kommer, men det är ju så roligt att shoppa åt en flicka, och sedan kan man shoppa MED en tjej!

Unknown sa...

Smyger in i ert tysta sovande hus och lämnar av en värmande kram...

Gott Nytt År!
Krya på dig gumman. Vi ses nästa år.

Kram Vero

Lotta sa...

Nyårshälsningar från en influensadrabbad till en annan! Hos oss har hela familjen hostat och snörvlat i snart en vecka! Krya på er!

Kram Lotta

Unknown sa...

Hå hå, hallå vart har du tagit vägen?

Kram Vero