lördag 18 oktober 2008

Lite bilder efter lång tid....


Cypern oooh så härligt där var..36 grader i skuggan och helt otroligt. Vi bodde på ett fantastiskt ställe, lägenheter och jätte fint pool område. Rent och snyggt, inga djur och helt underbar personal.Vårt boende var på andra våningen bakom trädet men vi hade fin utsikt från balkongen.

Pool området var gigantiskt stort 4 olika pooler och restauranger och glassbar inom räckhåll.

Myyyysigt.


Stranden närmast hotellet var lång och mysig, vattnet var jätte salt men härligt svalt jämfört med poolen.


Maken och sonen tog en tur med vatten skoter och det var visst jätte kul men dyrt förståss.

Lime växte i träd runt hela hotell området och vi plockade färska till våra drinkar.. muuums. Det växte fikonträd och kastanjer i området oxå jag som är gammal florist blev hänförd av växtligheten, synd nog var vi där under högsommar så mycket växtlighet torkade bort.

Nästa inlägg ska jag berätta en liten hemlis men den kräver kanske lite bilder till och just nu vägrar datorn, kan ju även ge en liten förklaring till min frånvaro på bloggen.

Ha det bra mina vänner och jag tackar för alla besök trots min frånvaro på inlägg..

kram Lotta

4 kommentarer:

Monika sa...

Åh! Hej min kära gullevän! :o)

Så glad jag blev när jag fick se att du varit in till mej och kommenterat.

Tusen tack för din gulliga kommentar. Den kan jag läsa precis hur många gånger som helst! Den värmer upp precis hela mej! :o)
Och tack detsamma förresten. DU är en sån varm och go person. Jag blir glad bara jag ser dej! :o)

Har kikat in hit på din blogg sååååå många gånger. Trodde nästan du lagt av helt och hållet. Men jag förstår ju varför ;o)

Visst är det underligt att jag ska få såna där mejl. Jag tycker det är ofattbart! Men det måste vara så att den där personen inte vet vem jag är och hur jag fungerar som människa.

Eller också är det någon som vet vem jag är och totalt misstolkat mej.

Fast på ett sätt är det inte ett dugg underligt. Om någon ska råka ut för sånt så är det jag! Inte vet jag, men jag är nog magnetisk när det gäller att få uppleva tokiga saker ;o) Så har det varit hela mitt liv.

Skratt! Nåja, någon ska väl ha den uppgiften också. Fast nog blir det lite väl mycket ibland! Som just nu. Men det ordnar sig. Inget tvivel om saken. Med det stöd jag får från er alla så är det inte svårt att hitta livsgnistan igen :o)

Nog om det nu! ;o)

Vilka härliga bilder från Cypern. Får sån lust att bara resa iväg. Har aldrig varit dit men skulle så gärna vilja. Verkar vara ett bra resmål. Fast sån värme är nog lite väl häftigt för mej!

Kul att du är tillbaka! Ser fram emot nästa inlägg! Ska bli spännande att läsa det :o)

Ha det bäst och sköt om dej! Världens bästa Lotta :o)

Sjuttitolv kramar!

Monika

Monika sa...

JIIISSSES!

Har jag skrivit allt det där! Märkte jag inte ens!

En hel roman! ;o)

Gårdsromantik sa...

Åh! En hemlis ... nu blev jag så nyfiken!

Vad jag längtar till Cypern - vi har varit dit 3 ggr - älskar de där långa strandpromenaderna och stränderna.

Kram Maud

Anonym sa...

Mmmm så mysigt! Ni har ju varit på mitt favvo ställe.....för visst är det Sunwing resort i Aya Napa?

Kram Pernilla