fredag 31 oktober 2008

Arcus mässa


Arcus hantverksmässa är igång och jag och min kollega "Handplockat"jobbade som tokar igår från 07.00-22.00. Vi hann klart precis tills de skulle stänga för kvällen och resultatet blev jättebra:DDen underbara tapeten som Leila har i sitt program fick en tydlig plats.
Malin Westbergs fina brickbord och små börsar/nessecärer fick följa med.Julhörnan blev inte riktigt färdig stylad men det ska fram fler tomtar. Tapeten från Sandbergs var så fin.

Trend hörnan blev svart och lila med möbler från Bloomingville.


Jul trend med koziol och Karin Mannerståls coola burkset från Iittala.



Myys hörnan var inbjudande (speciellt sängen)vid kvällens slut:D

Den super fina ballerinan i zink från Walter o Co måste jag nog köpa mig.

Ha det så skönt under allhelgona helgen jag vet ju var jag ska vara:)))

Det är så roligt och spännande att stå på mässan.

Kram Kulan Lotta

5 kommentarer:

Handplockat sa...

Mums vilka bilder du fick till
Det blev ju bra tillslut;)

skönt att du fickvara ledig tycker jag! och bara jobbade en halvdag på mässan du måste ju vara rädd om sockerhögen i magen.

Jag tror att detta gav ringar på vattnet och att vi får besök fråm städerna den 27 november

Tack för hjälpen i helgen

Monika sa...

Hej på söta gumsan :o)

Så fint ni gjort! Underbart! Gillar också ballerinan. Hoppas jag hinner vara med innan dom tar slut :o)

Ha det bäst med lilla bebbemaggen :o)

Kramar

Monika

Unknown sa...

Vilka mumsiga bilder du tagit! En ren och skär talang tror jag allt! :) men du är ju också qvinnan som kan ALLT!
Puss på dig gumman, var rädd om knytet i magen!
Moster Vero

Monika sa...

Hallåj där! :o)

Yes! Jag har knåpat ihop detta fat. Mitt första! Gjorde det i somras. Faktiskt en av få saker jag är riktigt stolt över att ha tillverkat med mina egna två händer :o) Annars brukar jag mest tänka, äh, vadå, jag gjorde ju "bara" si eller så. Och sen är det inte mer med det! ;o)

Har inte material hemma så att jag kan göra just nu. Men senare kanske. Hör väl av mej om jag blir på "ilet" ;o)

Vilken tid på torsdag? :o)

Vä håires! Ha det bäst lilla "Kulan" ;o)

Kramar

Monika

Vero sa...

Vilka härliga bilder. Jättefint.

hittade hit när jag surfade runt. mycket fint att titta på.

Trevlig kväll!