tisdag 27 november 2007

Det lackar mot JUL...

Jag bara trillade dit när jag köpte in Bengt och Lotta burkarna från Iittala, de var så mysiga och trend roliga. De lär nog gå försvinnande bra i butiken.

Jag kunde inte motstå den vita julstjärnan på stam och JUL gardinerna åkte fram även om det är lite väl tidigt men, de är inte så juliga...måste nog fota en gång till när ljusstaken är framme...

Hittade en jätte fin gran från Sia, på jobbet har inte bestämt platsen än men det lutar åt att den får kumpera med mina röda lyktor...
Ha en trevlig kväll bloggar vänner och tack för alla gulliga kommentarer det värmer <3 på en ny bloggare som jag....;D





3 kommentarer:

Tone Lindblom-Brunes sa...

underbara smycken! Kul att du hittade mej, självklart kan vi länka till varandra.
Filuri
Lycka till på Hägnan.

MOONLOVER´S sa...

jasså, det är inte bara barnen som pilla bort dom=) hehe! vilkan mysiga plåtburkar!! jag skulle oxå vilja bo bredvid ett bageri=) det lär väl dofta underbart där i från!

Broarne sa...

Himla fina burkar jag har alltid svårt att hitta rätt grejer till julen allt är så stylat.
Fin lapp till pappa där:o)
Annmarie