fredag 12 mars 2010

2 Rum & Kök......

Jag har blivit egenföretagare!!

Jag har startat egen butik:) Mitt gamla jobb blev till salu och jag har ju tjatat i några år om att få köpa min butiks avdelning.
Äntligen har jag chansen att göra det jag helst vill och dessutom tillsammans med min duktiga dotter.

Besök vår butiks blogg http://www.2rumokok.blogspot.com/

eller besök butiken 2 Rum & Kök på Storgatan 10 i Älsbyn.

Till hösten packar jag denna väska som vi köpt in som nyhet i butiken och far till Formex mässan. Ha det bra kära bloggar vänner jag jobbar för fullt så det blir inte så tätt med inlägg nu.

kram Lotta

5 kommentarer:

Unknown sa...

Ett JÄTTEGRATTIS till att det äntligen är officiellt!
Ett varmt jättestort LYCKA TILL, det här gerjjar du!

Monika sa...

Hej :o)

Stort grattis och lyckat till!
till dej o dottern. Så otroligt roligt!

Nu ska jag kika in på er nya sida också.

Må så gott!

Stora varma kramar

Monika

Moster och jag sa...

Vad skojigt!! Och stort GRATTIS och LYCKA Till. Jag skall också titta in på er nya sida.
Även jag kommer kanske att besöka Formex mässan i höst.
Ha en trevlig vecka! kram Maj-Gun

Tigris Predikantan sa...

Vilekn sötnos du har ... nu har är det väl fullt ös med både liten och ny butik!
:)

Lisa sa...

Men attans! Jag var ju i Älvsbyn i lördags!

Hur som haver GRATTIS!! Och LYCKA TILL fru företagare!!!