torsdag 29 oktober 2009

Mäss dagar...



Välkommen på Arcus Hantverksmässan fredag till söndag. Detta är årets händelse och för min dotter är det den största hittils i hennes företag.
Jag hjälper till och monterar och tapetserar montern. Vi har jobbat som tokar i flera timmar.
Det är superkul och jag längtar till imorgon för att se hur mycket folk som kommer.
Vi ska piffa det sista imorgon och sätta upp alla smycken som hon tillverkat för högtryck.
jag är så stolt över henne.
Trött kram Lotta

4 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

ååå låter spännande!!

Trevlig Alla Helgonna Helg
Kram Millan

Monika sa...

Hej på dej :o)

Hoppas det blev en lyckad mässhelg för er.

Hade så gärna velat åka dit men jag orkade inte. Har dragit på mej väldens förkylning och tar just nu ett steg framåt och två tillbaka känns det som.

Hade tänkt mej att göra en beställning hos dotra din snart. Fina julklappar ;o)

Hoppas allt är bara fingeman med er.

Må så gott!

Kram

Monika

Lisa sa...

Jag hade velat komma.....men vi döpte lillan så det fanns verkligen inte tid....hoppas att det gick bra för er iallafall!
Kram!Lisa

Maria sa...

Hej!
Kul att det gick bra för er.
För mig gick det ok, men inte ur trötthetssynpunkt. Men det var en ny erfarenhet så nu vet jag hur det är. Mycket skillnad jämfört med vanliga 2-dagars marknader.
Kul att träffa dig! Nu ska jag kolla in din dotters hemsida.