måndag 4 maj 2009

svart vitt....

Har i dag experimenterat lite med kameran och jag kunde göra svart vita bilder direkt i kameran.....det finns massor med finesser men jag har bara precis börjat att lära mig allt.
Jag har ju världens bästa motiv här hemma:) vår lilla prinsessa.



Jag funderar på att göra ett litet kollage med bilder av prinsessan våran:D
svart vita bilder ger en helt annan effekt av motivet.
Nu kallar lillan på mammas uppmärksamhet:))
Ha det bäst kära bloggar vänner och fortsatt trevlig vecka.
kram Lotta

6 kommentarer:

Monika sa...

Åh! Vilka underbara bilder du tagit! Jättefint med svart/vitt.

Skoj när man hittar finesser och upptäcker nya saker man kan göra med sin kamera.

Jag har ju haft min systemare i snart ett år och jag hittar fortfarande nytt i den. Men så är jag ju sämst på att läsa manualer också ;o)

Jag vill testa o se vad som händer helt enkelt. Ibland lyckas jag. Ibland går det käpprätt åt skogen! Hihi! Men det går bra det med!

Hoppas hitta förbi dej någon dag den här veckan. Ditt fat hinner ju bli dammigt här hos mej ;o)

Ha det gott :o)

Kram

Monika

Monika sa...

Ja, hitta måste jag ju göra! För jag vet ju inte riktigt var du bor!. Men jag menar ju hinna. Skriver ju rent av "helgälet!" ;o)

Lea sa...

Hej hopp!
Vilken liten underbar gullhumla å vad man blir bebissjuk... men nu är lillan 3 år och stora syster tycker ju att vi nog inte skulle klara av ett barn till ;-) jag vet inte vad hon får det ifrån ..:-)
Så roligt att det gick så bra på UF mässan förresten....spännande med examen och bal och allt...
Nu ska jag sätta mig och rätta prov...baksidan med att vara lärare...
HA det gott!
/Lea

Gårdsromantik sa...

Åh vilken liten raring!

Jag är ju en teknisk katastrof - så det är sikta och trycka av som gäller än så länge - men man upptäcker lite finnesser eftersom.

Kram Maud

Handplockat sa...

Mums vilka härliga bilder men det är klart med sådant motiv är det svårt att misslyckas ;)

Kul att Hanna startar eget!

Jag bara toklängtar efter muitt kommande halsband
jag sken upp som solen när jag såg hanna idag så jag insåg att vi skulle kunna måtta så hn skulle göra mitt son och dotter smycke....

ha en toppen helg

Anonym sa...

Hej på dej lilla mamman :o)

Går ju strålande det här för mej, visst! ;o) Har kommit mej så långt som att söka igen ditt telefonnr och att skjutsa ditt fat fram och tillbaka mellan hemma o byn minst femtielva varv. Alltid kommer något mellan!

När jag fått lite ordning på alla mina göromål ringer jag dej så vi får avtala en tid och en dag helt enkelt. Hihi, bara att inse! Annars blir det aldrig av! Den lilla hinner växa upp innan jag får se henne! Risken är väl att dit fat hinner börja rosta också ;o)

Vi hörs! (Förshoppningsvis!) ;o)

Kramar

Monika