måndag 4 augusti 2008

Snart mina vänner far jag till Formex mässan och jag längtar... vi ska få inspiration som räcker året ut och förhoppnings vis varor som inspirerar våra kunder:Dnyhets bilder från House Doctor.
Vilken vacker stol från House Doctor.
Vi har idag lagt en order på Bloomingville till butiken och det blir spännande att få se varorna när de kommer. Det riktigt kliar i fingrarna när man längtar till årets höjd punkt på jobbet:)))
I helgen som var bodde vi på camping i Lycksele och njöt av god mat och djurparken.
Jag köpte mig en husvagn i sommar och det blev min första sovtur i vagnen.
Ha det bäst vänner
kram
Lotta

12 kommentarer:

Millan sa...

Åh formexmässan!
Dit skulle man ju verkligen vilja åka.
Hoppas ni får det bra där.

Kram Millan

Du har nåt hos mej

japp sa...

Hejhej..kikar in här från Tant Theas.. fin blogg. Kommer gärna igen å kikar mer.. ha de bra. Helén i Piteå.

Unknown sa...

Gissa om jag läääängtar tills mässan...
Snaaart bär det aaaav :)

Puss!

Lilla Blanka sa...

Hej!

Åh vad kul med mässa..! Blir alltid lite avundsjuk på er som åker på mässor hihi, det finns ju sååå mycket att se..så mycket inspiration..kanske du får lite foton därifrån som du kan dela med dig av?

Tack snälla Lotta *kram* du är så go..så snälla ord du skriver..TACK!

Kram
Mia

Living by Milla sa...

Åhh, nu blir jag allt liite avis på dig, jag skulle gärna följa med dig på mässan.

Står i startgroparna att öppna en liten butik i källaren men jag ska till att börja med bara ha sånt som jag själ skapat.

kram!
Camilla

Unknown sa...

Du, glömde ju fråga när jag var in på ditt jobb vad de där hyllorna (som har profilerade kanter) kostar? Finns den längre kvar i vitt?
Vill ha en om priset är överkomligt.

Kjam :) Vero

Andrum sa...

Allt är bara bra här på semestern, nu när sambon har börjat jobba är vi mest hemmavid då barnen har mycket kompisar som också är hemma. En fattig student som jag har inte råd med några stora utsvävnngar, men lite dagsutflykter då och då gör vi när andan faller på. En vecka kvar nu för mig och två för barnen...jisses så fort det har gått!!!
Hoppas att ni har det bra på jobbet, jag såg den nya skyltningen jättefint!! Ni kan det där!! ;O)
Ha det gott!!
Kramis!!

Andrum sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lotta sa...

Säger som de andra! Så roligt med Formex. Något år borde jag också åka.

Vilka fina glasunderlägg på översta bilden. Undrar var man kan få tag på sådana?

Kram,
Lotta

Andrum sa...

Tetsar en tredje gång....mystiska saker händer här på bloggen må jag säga....jag har försökt göra inlägg hos dig men det är inte mina som dyker upp utan andras, men säkerligen som så många gånger förr är det "förarfel" :O)

Här är allt bara bra,ser fram emot att njuta av den sista veckans ledighet,innan allvaret sätter igång....Vi tar det bara lugnt,gör dagsutflykter,vi kom just hem från Luleå efter ett par timmar på Leo´s lekland, Toys r us och CoopForum,så alla är glada och nöjda....Nu blir det till att ladda för morgondagens fotbollscup i Böle!!

Ha det gott, förstår om du längtar till både ett och annat, du som har så mycket mysiga saker att se fram emot!
Kul att Hanna klarade körkortet =)

Kramen!!

Eva Linnea sa...

Jag tror att jag också måste köpa mig en ny kamera, så jag kan ta lika häftiga närbilder som du! Kram

Lotta sa...

Förstår att det ska bli härligt att se alla nyheter! En annan får ju vänta tills det kommer ut i handeln.

Ha det härligt!
Kram
Lotta